שאלות ותשובות
איך מבצעים הזמנה באתר?
כדי לבצע הזמנה באתר Padel Zone, בחרו את הפריט הרצוי, הוסיפו אותו לעגלה, עברו לעמוד Checkout מלאו את פרטיכם המלאים ובצעו את התשלום. לאחר מילוי הפרטים ואישור התשלום, תקבלו אישור הזמנה למייל.
אילו אמצעי תשלום אתם מקבלים?
אנו מקבלים תשלומים בכרטיסי אשראי, PayPal, אפל פיי, גוגל פיי (יתכנו שינויים באפשרויות התשלום באתר).
מהי מדיניות ההחזרים והביטולים?
במקרה של ביטול והחזרה, ניתן לקבל החזר מלא בתוך 30 יום מקבלת המוצר, בתנאי שהמוצר לא נפגע, נשאר באריזתו המקורית ולא נעשה בו כל שימוש. פרטים מלאים בעמוד מדיניות החזרות ומשלוחים
האם פרטי התשלום שלי בטוחים?
בהחלט! האתר שלנו מאובטח בטכנולוגיית SSL כדי לשמור על המידע האישי והתשלומי שלכם מוגן. התשלומים מעובדים דרך ספקים מאובטחים בלבד.
איך אפשר לעקוב אחרי סטטוס ההזמנה שלי?
ניתן לעקוב אחר סטטוס ההזמנה דרך החשבון האישי באתר בעמוד "הזמנות שלי".
כמה זמן לוקח למשלוח להגיע?
משלוחים מגיעים בדרך כלל תוך 3-5 ימי עסקים, בהתאם למיקום שלכם ולסוג המשלוח שבחרתם (יתכנו עיכובים נוספים בחגים וימי מכירות).
מה היא העלות של משלוחים באתר?
קיימות 2 אפשרויות משלוח באתר: משלוח לנקודת איסוף – ללא עלות, שליח עד הבית – משלוח בעלות 30 ש"ח. פרטים מלאים בעמוד מדיניות החזרות ומשלוחים
האם אפשר לשנות או לבטל הזמנה לאחר ביצוע התשלום?
כן, ניתן לשנות או לבטל הזמנה כל עוד היא לא נשלחה (לאחר שליחה נדרש ביצע החזרה). פנו אלינו בהקדם דרך עמוד "יצירת קשר", דרך ה-whatsapp בטלפון 055-720-7006 או דרך המייל info@padel-zone.co.il
איך אני יכול לדעת על מבצעים חדשים באתר?
למטה בכל עמוד באתר Padel Zone תמצאו אפשרות להירשם לניוזלטר שלנו. מלאו את כתובת המייל שלכם ותתחילו לקבל עדכונים, מבצעים וחדשות.
האם האתר תומך בנגישות?
כן, אתר Padel Zone תומך בנגישות מלאה כדי לוודא שכל משתמש יוכל ליהנות מחוויית גלישה נוחה ובטוחה. מידע נוסף ניתן למצוא בעמוד הסדרי נגישות.
איך אפשר ליצור איתכם קשר?
ניתן ליצור איתנו קשר דרך עמוד "יצירת קשר" באתר או במייל info@padel-zone.co.il. אנו זמינים גם בצ'אט אונליין לשאלות מידיות.
שכחתי את הסיסמה שלי לחשבון, מה עושים?
אין בעיה! לחצו על "שכחתי סיסמה" בעמוד ההתחברות, ואנו נשלח לכם קישור לאיפוס הסיסמה למייל.